torsdag den 11. august 2011

Skabelon og cm mål på papirflette led og Candy wrapper

Når man skal finde ud af hvilken størrelse ledene til papirfletningen skal være, er der et par ting der er værd at tænke på.
1. Hvilke materialer skal der bruges og hvilken størrelse papirflette led giver de mulighed for at lave?
2. Hvilken størrelse skal den færdige papirflettede taske, armbånd, pung, bælte have?
3. Hvor store firkanter ønskes og kan laves?

Når jeg skal lave mine led til at flette med bruger jeg denne metode. Først tager jeg den mindste af mine poser og måler den lange side. Længden af den lange side minus 1 cm divideret med 2 er herefter målet på den lange side af skabelonen. Det mål der kom ud af at dividere er nu målet på den korteste side af skabelonen.

Kort mål = kort side
2 x kort mål + 1 cm = lang side


Visuelt ser det sådan her ud:

Klik på billederne, så kommer papriflet skabelonerne op i stor størrelse. Gem candy wrapper skabelonen på din egen computer og print den ud



Klik, gem og print ud :o)

Rigtig god fornøjelse med dit candy wrapper project



Ingen kommentarer:

Send en kommentar