fredag den 15. juli 2011

Udførlig vejledning i papirflettede tasker

Jeg har tit selv søgt på nettet efter vejledning i hvordan man fletter tasker i papir og ikke fundet andet end engelske vejledninger... lige indtil i dag, hvor jeg var på blog rundfart og fandt denne skønne blog: genbrugblirguld - på Dansk - og med meget fine foto og tekstforklaringer... klik på nedenstående link og du kommer direkte til de meget fine forklaringer og foto

Selv er jeg helt ny blogger og har aldrig før kigget den vej, det har altid været via YouTube jeg har søgt.

Nu har jeg besluttet at der ikke er nogen grund til at jeg også laver en anvisning på hvordan man paprifletter en taske. For det er så flot og udførligt beskrevet på "genbrugblirguld" at jeg umuligt kan gøre det bedre. Jeg vil i stedet kaste mig over andre papir flette- og foldemetoder og måske twiste de allerede eksisterende og på den måde forhåbentlig komme op med noget nyt...og jeg har allerede en supergod ide, til hvordan man kan pifte papriflettede tasker op... indtil jeg har lavet det jeg har i tankerne, kommer der nok ikke så meget herfra...

I mellemtiden håber jeg du vil hygge dig med at papriflette tasker på livet løs og nyde de flotte instruktioner og billeder på genbrugblirguld.

På gensyn ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar