tirsdag den 5. juli 2011

Igang med min første taske i papriflet

Her kan du følge med når jeg fletter forskellige ting. Jeg starter med at fremstille en taske i papirflet. Men har planer om også at flette f.eks. en papirkurv, indkøbs net, smykker og bælter i papirflet.
Undervejs tager jeg foto og lægger på bloggen, sammen med lidt forklaring, så du også kan flette smukke ting.

Da det at være kreativ, er en meget stor del af mig, glæder jeg mig til at komme igang og vise hvad jeg sidder og nørkler med. Her er en lille smagsprøve på opstarten af den taske jeg er igang med...



Mine stykker måler 12cm på den korte led og 25cm på den lange.
Kort mål = kort side
2 x kort mål + 1 cm = lang side




Den første taske jeg eksperimenterer med, bruger jeg store stykker papir til (I form).

Mere nøjagtige foto og forklaringer skal nok komme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar